Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Current
Archives
Submissions
Contact
Search
Help
UCA Scientific Journals
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 19 No. 37 (2023)
Vol. 19 No. 37 (2023)
Published:
06/13/2023
Full Issue
PDF (Español (España))
Articles
Psychometric study of the Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ) for children from 2 to 4 years of age in Uruguay
Mauricio Castillo, Victor Ortuño
7-22
PDF (Español (España))
MOVIL (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
Formal Logical Thought: Proposal of an Instrument for its Evaluation in Subjects of the First Level of Secondary Education
Stella Maris Vazquez, Marianela Noriega
23-36
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
MOVIL (Español (España))
Decent Work and Representations of Work among Unskilled and Low-Skilled Emerging Adults in France
Soazig Disquay-Perot, Laurence Cocandeau-Bellanger, Angel Egido-Portela, Nadia Baatouche, Nathalie Prudhomme, Emmanuelle Vignoli
37-54
PDF
EPUB
HTML
MOVIL
Psychometric Properties of the Couple Time Sharing Scale in an Argentine Sample
Fátima Soledad Schönfeld, Carina Daniela Hess
55-66
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
MOVIL (Español (España))
Impact of a Virtual Reading Intervention in Children with Dyslexia: Is Efficacy Different Compared to Face-to-Face Interventions?
Rufina Pearson, Melina Juárez, Magdalena Lucero, Lucila Le Rose, María Agustina Méndez Jurado, María Martina Aime, Leandro Martín Casari
67-87
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
MOVIL (Español (España))
Play as an Affect? Neuropsychoanalytic Backgrounds of Play and Its Clinical Applications
Mark Solms
88-104
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
MOVIL (Español (España))
Presentation of research centers
Centro de Investigación en Psicología y Psicopedagogía (CIPP- UCA)
Nestor Roselli
105-109
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
MOVIL (Español (España))
Book Reviews
Revisión del Parenting Styles and Dimensions Questionnaire, sus usos en el área de investigación y su aplicabilidad en la clínica infantojuvenil
María Guadalupe Perez Cano
110-117
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
MOVIL (Español (España))
Barrett, N. F. (2023). Religious Symbolism and the Experience of Life as Meaningful: Addition, Enhancement, or Both? (El simbolismo religioso y la experiencia de vida como una experiencia significativa: agregar, mejorar o ambas cosas). Religions, 14(1), 88. https://doi.org/103390/rel14010088
Jose Moreno
118-121
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
MOVIL (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Indexed in
Self archiving policy
Current Issue