Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Focus & Scope
Editorial Team
Secciones de la revista
Revisión por pares
Reglamento
Current
Archives
Journal Policies
Open Access Policy
Política de Derechos de Autor
Política de Autoría
Política de Ética y Buenas Prácticas
Política de Detección de Plagio
Política de Retracción
Política de Autoarchivo
Política de Metadatos e Interoperabilidad
Digital Preservation Policy
Política de Privacidad
Submissions
Author's guidelines
Tasas y APC
Announcements
Contact
Search
Help
UCA Scientific Journals
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 4 (2019)
No. 4 (2019)
Published:
2019-12-04
Full Issue
PDF (Español (Argentina))
Editorial
Editorial
Graciela del Pilar Isaía y Ruiz
2
PDF (Español (Argentina))
Artículos
The Challenges of Designing a Textual Corpus to Develop Translation Students’ Academic Literacy
Paula Liendo, Stella Maris Maluenda, Norma Maure, Silvia Vallejos
6-19
PDF (Español (Argentina))
The Role of Memory in the English as a Second Language Classroom
Julieta Rodegher
20-45
PDF (Español (Argentina))
El problema semántico de los emoticones. Una perspectiva legal
Leandro Ezequiel Fusco
46-54
PDF (Español (Argentina))
Revivir el interés en las aulas
Verónica Miriam Dawidowich
55-65
PDF (Español (Argentina))
The Discourse of Law: An Analysis of the TV Series How to Get Away with Murder
Sofía Victoria Zanutti
66-82
PDF (Español (Argentina))
The Analysis of a Choir as a Discourse Community
Farah Ema Veiravé
83-109
PDF (Español (Argentina))
Language
English
Español (España)
Indexed in
Current Issue